Phu...

Idag var jag uppe 6:30. Klockan ringde 6:20. Jag snozade. Det blev ingen frukost. Bussen gick 7:08. Var på jobbet från 8 till 18. På väg hem var jag JÄTTEtrött. Det är jag fortfarande men det är tråkigt att gå och sova och var roligare att äta gryta hos en vän. På rydsbussen på hemvägen sprang jag på min afrikan. Han hade varit och jobbat han också och var oxå rätt trött. Den här gången lyckades vi prata relativt länge om andra saker innan samtalet kom in på "Why you not my girlfriend?", "I miss you" och "I love you". Tag då i beräkningen att detta är en människa jag sprungit på i trappuppgången några gånger.

Mina flyttplaner verkar grusas. Folk med över 5000 poäng borde få flytta någon annanstans och inte till mitt favoritområde. Ja ja, någon gång får väl jag oxå flytta... * bhu huhuhu huuuuu :( *

...ZzzZzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0