Att flytta...

...är uppenbarliggen en SVÅR grej. Iaf det här med att få en lägenhet där man vill ha en. Nu har det passerat i revy två lägenheter till som jag gärna skulle velat ha men den första var det någon med 8.000 poäng som snodde... typ dagen innan erbjudandet gick ut. Den andra var det någon med över 10.000 (!) poäng som tog... också den dagen innan. Sista poängantalet var iaf ekvivalent med att ha stått i kö i cirkus 28 år. Jag säger bara *SUCK*.

I förrgår drömde jag att jag fick en liten kille. Det här med barn börjar ju så här kastas på en. De bara poppar upp som svampar ur ingenstans överallt. Men JAG då! Nåja, jag är inte redo än... eller det är jag väl men jag har ingen donator inom synhåll... och en ekonomi vill jag ha innan. Iaf så drömde jag att jag fick en liten kille och att han bara självklart skulle heta Alexander. Jag känner också att det inte spelade någon roll om det blir en kille eller tjej längre. Men det fanns bara ett barn i bilden... och jag kommer inte ihåg någon annan... hmm man ska inte låta drömmar diktera för mycket. Men det var rätt roligt att ha ett barn så där bara;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0